Gebruik beeldmateriaal op school

Filmen en fotograferen

Vanwege de privacyregels in de Algemene Verordening Gegevensbescherming is het niet toegestaan om zonder toestemming foto's en/of video's te maken van de leerlingen tijdens activiteiten van school.

Via het  toestemmingsformulier(welke staat op ons Ouderportaal) geeft u aan of uw kind gefotografeerd mag worden en de foto/video mag worden gepubliceerd.

Foto's en/of video's worden door school gemaakt en gepubliceerd op het ouderportaal of het besloten deel van onze website. Opnamen worden na publicatie van het toestel verwijderd.

Wij vragen ouders om het delen van foto's en video's vanaf de afgeschermde schoolportals te beperken en niet te delen via sociale media. De school is niet aansprakelijk voor het gebruik van beeldmateriaal via sociale media.

Indien u ontdekt dat uw kind ongewenst op een website staat, kunt u de ouder zelf aanspreken.

Ter bescherming van ieders privacy willen wij ons als school aan de wet houden. Wij rekenen op uw begrip en medewerking.

Toelichting_gebruik_formulier_toestemming (1).pdf

Toestemming gebruik beeldmateriaal.pdf

Leerlingen aan het woord

"Fijn dat we zo goed samen kunnen werken en spelen."

"We vinden het fijn dat er een gezamenlijk schoolplein is met veel ruimte en leuke speeltoestellen. Het is vaak rustig in de klas en we werken goed samen." - leerlingen obs Meester Haye