Hier vindt u het laatste nieuws van obs Het Kwartet

Openingsfeest Op de Meester Haye school

Beste genodigden,

Het is bijna zover: Het gebouw van OBS Meester Haye en schoolplein rondom is bijna klaar! Wij zijn ontzettend blij met de vorderingen en het eindpunt dat in zicht is.
Daarom is het tijd voor een FEEST!

Wij organiseren een feestweek van maandag 13 mei t/m vrijdag 17 mei met een groot openingsfeest op vrijdagmiddag voor het hele dorp en alle betrokkenen. Bij deze nodigen wij u van harte uit om de opening met ons mee te vieren.

GROOT OPENINGSFEEST

Wanneer: Vrijdag 17 mei van 14.00 t/m 17.00 uur
Waar: In en om de Meester Hayeschool
Thema: Circus

14.00 - 15.00: Circusoptreden van alle leerlingen in school
15.00 - 15.15: Officiële opening (mocht u hier een toespraak van max. 4 minuten willen doen, graag even doorgeven aan Mariska).
15.15 - 17.00: Hapje / drankje, school bezichtigen

We hopen u de 17e te zien!

PROGRAMMA FEESTWEEK
Kijkje in de school: maandag t/m donderdag van 9.00 - 10.00. U bent van harte welkom om een deel van een normale schooldag binnen onze school mee te maken.

Terug in de tijd: In het handvaardigheidslokaal is een tentoonstelling met foto's uit het archief, ter ere van het 100 jarig bestaan van de school.

Sponsorloop: Tijdens deze week organiseren de kinderen van de leerlingenraad een sponsorloop, waar alle kinderen van school aan meedoen. De opbrengst is voor de aanschaf van nieuw buitenspeelmateriaal voor op het nieuwe plein.

Talentenjacht: De talenten van onze leerlingen worden zichtbaar in de talentenjacht! Deze wordt ook georganiseerd door de leerlingenraad.

"De sfeer is kleinschalig: alle kinderen kennen elkaar en gaan ook goed met elkaar om. "

"Mijn kinderen gaan met plezier naar school. De kinderen in de bovenbouw zijn lief voor de kleuters. Op ICT-gebied zijn er mooie ontwikkelingen. Tijdens de gesprekken die ik heb met de leerkracht, laat zij zien dat zij mijn kind goed kent." - ouder obs Middelie